Demam panas..

Saturday, February 12, 2011

| | |
Asalamualaikum....
Pejam celik pejam celik, tinggal 2 hari cuti aku..Urm, bersediakah aku untuk mengharungi saki baki kehidupan kat sana..huhuhu...x nak balikkk sana...tamau2 (T_T)

2 hari lepas mak aku demam, so aku wat lah siket keje2 umah, cam memasak..Memasak??!! ahahaha..reti ke masak...ish3... Setakat ni aku masak, boleh lah dimakan..kih kih kih...Tapi still tak dapat lawan mak aku masak...Kadang2 telebey masam, kadang terlebey manis...ish3 apolah, cam ne nak jd bini orang nih..huhuhu...Tapi takpe, blajar dari sekarang..nanti ok lah...nampaknya kena baca buku resepi byk2 nih, bru power..hahahah yo la tu...(^_^)

Tapi tak lama selepas itu, aku juga dijangkiti..Mula2 batuk siket, lama2 panas badan, sekarang ni dah demam panas... Agak lama jugak aku tak demam seteruk nih..huhuhu...Malang nyer panadol pun takde, ubat batuk pun dh abih...Nak kuar beli tp dah 2 3 hari hujan...So, tak dapat kuar..Terpaksa lah tahan sakit..huhuhu.. sian nyer aku.. td baru lepas makan bubur my mom masak..mula2 ingat tak lalu, amik siket jer..pas makan selera plak..tapi malas nak g dapur punya pasal, memendam rasa sajalah...hahaha..padan muka aku...

Hari isnin ni dah nak balik Johor, tapi demam tak kebah, makin teruk adalah...Camne nak tahan duk dalam bas tu..10 JAM tuuu!!!..Time x sakit pun dh sejuk, apetah lagi sakit camni...Moga2 demam ni kebah siket sebelum isnin...huhuhuhu

3 comments:

Fidz@EartH said...

lama xbercomment xsngka lak wk demam ek..cmner skrg?dh baik..moga2 semakin sihat hendaknya..demam dlm menahan sakit nie akan terhapus dosa2 kecil..subhanaallah sesungguhnya ALLAH maha Pemurah:) xdpt mkn ubat pun xpe sbb sedikit sbyk ubat nie gak la yg menyebabkan kita sakit..cuba anti bodi kita cuma bykkan rehat n bykkan mkn sayur insya.allah sembuh...amin..bykkan rehat wk:)salam..

AziF_RuNtC said...

Skang dh ok siket..cuma batuk tak hilang lg..suara pun dh rock..hihi ...sy jarang mkn sayur...erm, nampaknya kna paksa diri mkn sayur lah jwbnyer...huhu..apepun terima kasih

Fidz@EartH said...

Alhamdulillah bgusla mcm tue..kesihatan tue amat penting..xsht xbley siapla sume keje..insya.allah xlama lgi ok la tue..suara rock brula ganas kn hihi...sama-sama bykkan rht n minum air suam.. salam

Post a Comment