Mencari Cinta..014

Monday, March 28, 2011

| | |
Asalamualaikum....
Lama tak menulis alkisah hidup aku dan tentang seseorang itu...

Well, malam ni terasa nak meluahkan perasaan tapi takde plak org nak dengar...akhirnya blog ni jugak jd mangsa..kui kui kui...

Persoalan 1:

Ape agaknya korg rasa bila korg suka dekat seseorang tapi korg susah sangat nak mengaku...Korg makin rapat dengan dia tapi masih tak mampu nak luahkan isi hati??!!..Apakah ini perasaan orang yang xnak jadi spt "perigi cari timba"atau mungkin takut dengan jawapan yang bakal diterima??!!...

DI REJECT!!?..Itu lah yang paling menakutkan sekali...huhuhu...

Persoalan 2:
Pernah tak korg mengalami situasi "unknown feeling"...Korg pening dengan perasaan dia??!! Kadang2 dia bagi "hint" yang dia suka korg, tp kadang2 dia spt suka pada org lain...ERM, agak2, nak bagi penumbuk tak kt dia ni... Adoyai...

PLAYBOY!!?? Itu lah yang paling menyakitkan hati...

Persoalan 3:
Bilakah korg rasa korg patut pergi?!!.. Tak layak untuk dia atau dia tak layak untuk korg?!!!...Erm, Dia terlalu jauh untuk aku gapai..Makin hari makin jauh untuk aku kejar...Agak2, aku ni tak layak untuk dia...Dia banyak pilihan, masih mahukah dia dengan aku...terlalu sakit untuk meneruskan perasaan ni...Sudah terlalu lama aku menyukai dia..Mungkin ini masa untuk aku cuba lupakan dia..Dia akan bahagia jika aku pergi..Pasti..huhuhuhu

HIGH TASTE!!?? Itulah yang sukar di cari..Seharusnya aku menyerah kalah...Maafkan aku...

Hati ini telah kau curi...Bagaimana harus aku hidup tanpa hatiku...huhuhu

2 comments:

Fidz@EartH said...

Menarek apa yg wk tulis:)..ada yg terkena hehe:P..hati manusiani ssh nk kenal..kdg2 ada yg senang didekati,kdg2 kna berkwn rpt bru bley knl.. kdg2 luar lain dlm lain..mcm2 la.. sentiasa la berhati2..
awk try baca buku" Men from Mars,woman from Venus"gerenti sedikit sbyk dpt tahu apa n fhm tentang seorang lelaki n perempuan..versi bhasa melayu pun dh kuar... sy dh baca mmg ada terkena sedikit sbyk..tahu apa yg kita xtahu.. setiap psgn boleh diusulkan buku nie..baca bru tau:)

AziF_RuNtC said...

macam pernah dgr buku tu..nanti sy cari..thanks..

Post a Comment