Tahniah kawan2

Sunday, May 22, 2011

| | |
Assalamualaimkum..Hari ni nak cite siket pasal kawan aku yang dah konvo dan bakal konvo...Konvo nyer dah lepas, tp baru arini teringat nak post...ish3..teruk betui aku ni..hahaha...

Bulan 3 aritu, ada konvokesyen kat U aku, konvo kecik...the last konvo...EHHH..bukan tak de dah konvo ...Konvo kecik je dah tak de...Start sem depan, konvo sekali je setahun dalam bulan september... org la ckp, aku pn x pasti...

Konvo kali ni ada lah 3 4 orang kawan aku yang mengambil ijazah sarjana...Cik anis, Pn Una, Pn Nafizah...Dan ade lg sorg kawan yg ambil ijazah sarjana muda, En Fad..Yg len2 kawan2 tak berapa kenal...Apepun..TAHNIAH YOU ALL..hehehe..bila le giliran aku nak amik ijazah kan..huhuhuhuhu..cedihnye hati ni...


Kejap je dapat jumpa dorg2 ni..Pn Una x sempat nak jumpa..so bgambar dua orang graduate je...

Yang pegang bunga tu lah yang grad nyer...yang len memeriahkan suasana je...hehehehe...
Paling best time hari konvo ni, PESTA KONVO laaaaa kannnn..hehehe...mana tak nyer, jualan MURAH2, macam2 pun ada...Dan paling BEST..mestilah makanan favorite aku...CHAR KUEY TIAW... kekekeke...ada dua kedai aku selalu pg, Jai (kedai kaler hijau) dgn sunny (kedai kaler merah)..Dua2 pun blh tahan sedap..hehehe..
Masa kat Melaka tak pulak teringin nak nek beca..Kat sini plak yang naiknyer...ish3..ni gambar masa kat pesta konvo, cik emi (cam comei2 kt sebelah aku tu...hehehe) tingin nak nek beca..aku pun tingin gak sebenarnyer..kekeke..

Tapi ada satu tempat lg sedap..kat area taman U sebelum pasar malam taman U,kitorg panggil kedai payung... dia jual bubur nasi tp ada jugak jual char kuey tiaw dengan nasi goreng kampung yang sedap...Satay dia pun sedap..dengan tauhu bakar...sedap2..hehehehe...

Alamak, dah menyimpang dari topik asal plak..hihihihi...Lepas ni cik eman plak nak konvo...hehehe..dia sorg plak tu, byk ler hadiah best2 nanti...TAHNIAH2...OK lah..nanti aku cerita lg yer...


2 comments:

Fidz@EartH said...

tahniah..tahniah..gak..wlupun xkenal..sabar2 xlama lgi konvo la tue..ek..meriah2 btul ek dkt sana..wk blaja utm yea..first time tahu..dkt sinie ada 2org bdk utm praktikal..junior smuanya kot..klu dh pesta konvo nie..mcm2 la ada ek..hbs smua nk try..seronoknya..hehe tapi bgi sy smuanya telah berlalu... :( zaman bekerja skrg..

AziF_RuNtC said...

hehehe...sy plak tak sabar nak ke zaman awk..zaman bkerja..rasa cam dah tak boleh blaja ni...huhuhu

a'ah, sy blajar kt UTM...biasalah kan masa sentiasa bergerak..dulu time awk blajar, sekarang time sy plak..esok2 time budak2 muda yang lain pulak...hehehe

Post a Comment