Offer keje lg?

Saturday, December 18, 2010

| | |
Alhamdulillah...

Sekarang ni dah makin sibuk dengan keje2 di makmal...Harap2 dapat grad on time( doa2 kan lah yer) ....huhuhuhu...  Tadi kawan aku propose satu keje kat aku...well, sekarang ni aku dah ada 2 keje.... agak2 korang mampu ker aku amik keje ketiga????.... Nampak cam tamak lah pulak..tapi gaji dia lumayan lah juga, masa pun kurang... Ari sabtu petang jer.

Sekarang ni aku tengah pikir nak amik ke tak... Kejenya agak senang tp susah jugak sebenarnya...Jadi cikgu tusyen subjek biology tingkatan 4 dan 5... Urm, aku ni kalau bab-bab mengajar rasa cam ngok siket..hahaha... boleh ke aku ajar org...

Kawan2, sape yang pernah di ajar oleh aku?..amacam, ok ke tak?, ke terlebey garang? atau terlebey lembut?, atau terlebey tak reti?...hahahaha...

tp Kalu keje banyak plak, takut makin teruk kehidupan aku...Sekarang pun asyik skip makan, kesihatan tak terjaga... Dan sebab skip makan tu aku exsident sbb tak larat sgt time tu...huhuhu..tapi leh tambah duit poket....tapi...urm...banyak nya tapi...


Ohhhh, di dalam dilema...urmmm

0 comments:

Post a Comment